Pimeäajelu koostuu suljetusta paviljongista, jossa automaattisesti toimivat ajoneuvot (moni-istuttavat) kulkevat vastakkaista rataa pitkin "pelottavien" kohtauksien ohi, joissa on animaatioita ja äänitehosteita.
Jokaisessa autossa on kapasiteetti kahdelle matkustajalle, ja se on varustettu turvavyökaiteilla, jotka pitävät matkustajat sisällä ajoneuvoissa toiminnan aikana. Tämä pimeäajeluajoneuvo on suunniteltu toimimaan monitasoisesti.
Ajoneuvo koostuu maalatusta teräsrunko-osasta, jota ympäröi puskuriprofiili, ja maalatusta lasikuitukorista.
Ajoyksikkö koostuu DC-vaihteistomoottorista, joka on kytketty takakärryn pyöriin.
Ajoneuvoa tukee etuteli ja kaksi takapyörää (ilmatäytteiset renkaat).
Tietyillä teollisuudenaloilla on tärkeää säilyttää prosessifluuidien fysikaalis-kemialliset ominaisuudet muuttumattomina: tässä tulee mukaan suljetun piirin MCC-ilmajäähdytystorni, jonka avulla voidaan myös työskennellä free-cooling-tilassa. Saatavilla MCC-EC-malli elektronisesti ohjatuilla tuulettimilla.
Jäähdytettävän fluidin muuttumattomuuden ylläpitäminen: Vesi tai vesiglykoliseos kiertää patterissa.
Free cooling mahdollinen: Hyödyntämällä vain lämpötilaeroa ulkoiseen ympäristöön nähden.
Helppo pääsy: Täysin irrotettavat seinät tarjoavat helpon ja täydellisen pääsyn sisäosiin.
Uusi ENTRA-sarjan ES liukuovimekanismi, joka soveltuu kaikentyyppisiin asennuksiin, myös vaativimpiin, erottuu modulaarisuudellaan sekä mekaanisilla ja elektronisilla ominaisuuksillaan, jotka tekevät siitä joustavan, toimivan, kompaktin, helposti asennettavan ja varustetun markkinoiden kehittyneimmillä teknologisilla ratkaisuilla.
Saatavilla malleissa ES100 (140 kg yhdelle ovilehdelle ja 100+100 kg kahdelle ovilehdelle) ja ES140, jonka kantavuus on 160 kg yhdelle ovilehdelle ja 140+140 kg kahdelle ovilehdelle), molemmat EN 16005 -standardin mukaisia.
ENTRA EB (kääntöovet) on varustettu innovatiivisilla mekaanisilla ratkaisuilla, jotka takaavat intensiivisen käytön ja pitkän käyttöiän.
Innovatiivinen sydän mekanismissa on siirto, joka koostuu testatusta moottorivaihteistosta, joka on saavuttanut erinomaisia laatutuloksia muissa sovelluksissa, yhdistettynä yhteen vähennystasoon, joka on toteutettu tiivistettyä voitelua (itseliukuva) sisältävällä ketjulla.
Yritys erikoistuu kuljetinhihnoihin sekä erilaisten materiaalien ja osien käsittelyyn.
Suunnittelemme ja valmistamme:
- Kuljetinhihnat
- Ruuvikuljettimet
- Metalliverhoilla varustetut kuljettimet
- Langaverkkokuljettimet
- Ketjukuljettimet
- Modulaariset kuljetinhihnat
- Moottoroidut rullakuljettimet ja rullakuljettimet
- Mekaaniset nostimet
- Kauhanostimet
- Latauskoneet laatikoilla
Jokainen koneistamme on huolellisen analyysin ja suunnittelun tulos, ja ne on valmistettu täyttämään kaikki asiakkaan kriteerit ja vaatimukset.
Asunnon pääasialliset haavoittuvuudet määräytyvät paitsi sijainnin mukaan suhteessa asutuskeskukseen, myös erityisesti helposti ohitettavien rakenteiden ja ikkunoiden, parvekkeiden sekä pääsisäänkäyntien perusteella. Turvajärjestelmän puuttuminen tai jatkuvasti väärät hälytykset luovat illuusion suojasta. Naapuruston välinpitämättömyys, joka johtuu vääristä hälytyksistä, muuttuu merkittäväksi todellisen tunkeutumisen yhteydessä.
Aktiivinen valvonta mahdollistaa asunnon etäseurannan 24 tuntia vuorokaudessa, taaten virtuaalisen läsnäolon, joka estää vahinkoja ja varkauksia, koska se ehkäisee vandalismia tai varkautta käyttämällä äänivaroittimia, sumukaasuja ja muita suojausjärjestelmiä, jotka aktivoituvat heti, kun tunkeilijoita havaitaan. Laitteet ovat aina tehokkaita ja mahdollistavat etäyhteydessä olevan operaattorin tiedottaa osapuolia kaikista tapahtumista reaaliajassa chatin kautta.
Profilo
Modernien linjojen ja erinomaisen luotettavuuden ansiosta Profilo on modulaarinen sarja ulkoisia oviasemia, jotka soveltuvat sekä puhelin- että videopuhelinasennuksiin, mukaan lukien korkean monimutkaisuuden taso. Etulevyt on valmistettu anodisoidusta puristetusta alumiinista, ja niissä on teräksiset soittonapit. Nimikilvet on taustavalaistu vihreällä valolla, mikä parantaa näkyvyyttä huonoissa valaistusolosuhteissa. Sarjan vahvuus on moduulin koon erinomainen optimointi, mikä tekee Profilosta erityisen soveltuvan pieniin tiloihin, kuten asennuksiin porteissa.
Valikoimaan kuuluu myös video- tai äänielementtejä, joissa on kaksoissoittonappi integroidulla sähköisellä ovikaiuttimella. Yhdistettynä painike-moduleihin, takalaatikoihin ja asiaankuuluviin tarvikkeisiin voidaan saavuttaa suuri käyttäjämäärä. Profilo on saatavilla kaikissa Aci Farfisa -teknologioissa, Duo Systemista ja FN4000 digitaalijärjestelmästä aina vähennettyyn tai perinteiseen kaapelointiin koaksiaalikaapelilla.
Kaba 96 05 -terminaali on erittäin monipuolinen pääsytulo. Sen kompakti rakenne ja erittäin yksinkertainen asennuskonsepti mahdollistavat sen täydellisen integroimisen moderniin arkkitehtuuriin. Terminaalia voidaan lisäksi käyttää CardLink-päivitysterminaalina.
3" kosketusnäyttö ei ainoastaan tue sen käyttöä, vaan se voi myös näyttää räätälöityjä tai yritykseen liittyviä tietoja.
Ominaisuudet
3" kosketusnäyttö
Helppo integrointi verkkoon Ethernet-liitännän avulla
Mini USB-portti ulkoisten lukulaitteiden, kuten 2D-viivakoodiskannerin, liittämiseen
Valittava virtalähde, Power over Ethernet (POE) tai 12 V DC
Integroitu kaiutin
Äänitoiminto
Kompakti, ohut ja moderni muotoilu, helppokäyttöinen
Jäähdytysjärjestelmä ei rajoitu pelkästään yksinkertaiseen jäähdyttimeen: lämmönvaihtimet, hydrauliset liitännät ja lisäjäähdytyslaitteet ovat myös mukana tukemassa tuotantoprosessiasi.
Pharma Aleph -seinäratkaisu koostuu toisiinsa liitetyistä sandwich-paneeleista, jotka on suunniteltu ja valmistettu noudattaen GMP-standardien korkeimpia vaatimuksia.
Seinät on valmistettu erilaisista pinnoitteista ja täytteistä, jotka soveltuvat eri käyttösektoreille puhdastiloissa.
Ovet on valmistettu pyöristetystä 45 mm paksusta alumiiniprofiilista ja ne on suunniteltu käytettäväksi hallituissa ympäristöissä.
Ovi voidaan asentaa liikkuvalle seinälle, kipsilevyseinälle tai muurille.
Oven runko on varustettu PVC- tiivisteellä ja alumiinisella napsautettavalla kannella, joka peittää kiinnitysruuvit ja liikennevalojärjestelmät.
Karting on yksi parhaista viihdemuodoista nuorille, miehille ja naisille, jotka nauttivat kilpailemisesta ajaessaan yksipaikkaisia ajoneuvoja ilman erityisiä ajotaitoja.
Bertazzonin valmistamat ajoneuvot on suunniteltu helppokäyttöisiksi, sekä kiinteillä radoilla (betoni tai asfaltti) että liikkuvilla radoilla.
Nämä ajoneuvot on varustettu ympäröivällä ilmatäytteisellä kumisuojalla, joka on erityisesti suunniteltu vähentämään törmäyksiä ajoneuvojen ja suojakaiteiden välillä.
Saatavilla sekä "Paljaana runkona" -versiona että lasikuitukorilla (Sport, Buggy, ...).
Istuimia: 1 matkustaja (kuljettaja)
Moottori: 4-tahti (Honda)
Teho: 4 kW (5.5 Hp)
Polttoainesäiliö: 3,6 I
Renkaat: 4.10 / 3.50 x 5
Jarru: Levy (mekaaninen ohjaus)
Nopeus: 30 Km/h (18 mph)
Kokonaispaino: 1,6 kN (360 Lbs) tyhjänä
Bertazzonin "Midi" bumper-autot on suunniteltu toimimaan sopivalla teräspäällysteisellä radalla, joka on ympäröity suojaprofilla.
Kaikissa autoissa on ympärillä ilmatäytteiset kumipuskurit, jotka on erityisesti suunniteltu vähentämään törmäyksiä ajoneuvojen ja suojan välillä.
Näissä ajoneuvoissa on kapasiteetti yhdelle aikuiselle ja yhdelle lapselle, ja ne on varustettu kiinteillä turvavöillä. Voimayksikkö koostuu Bertazzonin itse valmistamasta patentoidusta kytkimettömästä tasavirtamoottorista, joka toimii vaihtelevalla jännitteellä 40-70 volttia. Alhaisen jännitteen moottori on myös saatavilla "Lattian virran keräys" -asennuksia varten.
Istuinosat: 2 Passanger (Yksi aikuinen + yksi lapsi)
Moottori: DC Sähkökäyttöinen moottori 40-70V (25-50V Lattian keräys)
Ajovoima: 0,3 kW
Valaistus: 0,05 kW
Kolikkokapasiteetti: 1 Kg (2,2 Lbs)
Renkaan paine: 1,8 bar
Kokonaispaino: 135 Kg (295 Lbs) Tyhjänä
Swing Carousel koostuu pyörivästä rakenteesta, joka nousee keskimmäisen pylvään varassa ja tukee kolmea riviä keinuvia tuoleja; sisäisellä rivillä on 16 kaksipaikkaista tuolia, jotka on suunniteltu yhdelle aikuiselle ja yhdelle lapselle.
Koko rakenne on kuumasinkitty, lukuun ottamatta keskimmäistä pylvästä, ja se on peitetty käsin maalatuilla koristeellisilla lasikuitupaneeleilla, joihin valaistus on kiinnitetty. Keinuvat tuolit ja niiden tukiketjut on valmistettu ruostumattomasta teräksestä. Peittävä katto on valmistettu paloa kestävistä kankaista.
Pyöriminen tapahtuu kahden itsesäätyvän AC-moottorin avulla, jotka sijaitsevat keskimmäisen pylvään yläosassa, sekä yhdellä AC-moottorilla sen alaosassa. Kaikkia moottoreita ohjataan taajuusmuuntimilla, ja koko järjestelmää ohjataan PLC:llä.
Staattiset mitat (puistomalli): Halkaisija m. 11 (36’2”) - Korkeus m. 9 (29’7”)
Toiminnalliset mitat (puistomalli): Halkaisija m. 17 (56’) - Korkeus m. 11,8 (38’8”)
Staattiset mitat (perävaunulle asennettuna): Etu m. 15,2 (50’) – Sivumitta m. 12 (39’5”) - Korkeus m. 10,2 (33’6”)
Toiminnalliset mitat (perävaunulle asennettuna): Etu m. 18 (59’) - Sivumitta m. 17 (56’) - Korkeus m. 12,8 (42’)
Maksimikapasiteetti: 48+16 matkustajaa (Aikuiset + Lapset)
Maksimimatkustajat/tunti: 960 matkustajaa/tunti (4 min. sykli)
Tehovaatimukset: 46 kW (16 kW Led-valaistus - 30 kW Voimavara)
Yksikerroksinen hevoskaruselli 1700-luvun jälkeen.
Karuselli koostuu kuumasinkitystä pyörivästä rakenteesta, jota tukee keskipylväs, ja se on peitetty käsin koristelluilla lasikuitupaneeleilla, joihin on asennettu valaistus.
Lattiarakenne on ripustettu maasta kattorakenteeseen kiinnitettyjen tukipalkkien varaan, ja lattian pinta koostuu kirkaskäsitellyistä massiivipuupaneeleista.
Voimayksikkö koostuu AC-itsejarruttavasta vaihteistomoottorista, joka on asennettu keskipylvääseen ja jota ohjataan elektronisesti. Kaikki hyppivät hevoset ja keinuvat vaunut liikkuvat kattoon asennettujen laakerikammioiden avulla.
minimi mitat: Halkaisija m. 8,5 (27’11”) - Korkeus m 6,6 (21’8”)
Maksimikapasiteetti: 35/37 matkustajaa (Aikuiset / Lapset)
Maksimimatkustajat/tunti: 700 matkustajaa/tunti (3 min. sykli)
Tehovaatimukset: Kokonaisteho 5 kW (2,5 kW Led-valaistus - 2,5 kW Voimantuotto)
Suorituskyky, säästöt ja ympäristön kestävyys patentoidun "Plug & Play" alijäähdyttimen avulla R744 (CO2) -järjestelmille ja fluoripohjaisille kylmäaineille (HCFC, HFC, HFO).
Tehokkuuden lisääminen vihreällä kylmäaineella: Kiitos adiabattisen jäähdytyksen ja kylmäaineen alijäähdytyksen yhdistelmän.
Automaattinen toiminta: Taajuusmuuttaja ja anturi tuulettimien ja kostutusjaksojen säätämiseen.
Kompakti ja integroitava muotoilu: Yksinkertainen ja helposti integroitavissa olemassa oleviin järjestelmiin.
MITA tarjoaa erilaisia teollisia kylmäryhmiä, jotka voivat olla joko ilmalla tai vedellä jäähdytettyjä: kaikki mallit on varustettu mikroprosessorilla, joka säätää ja näyttää ulostulevan nesteen lämpötilat, ja ne ovat kaikki yhteensopivia teollisuuden 4.0 kanssa.
Teollisten prosessijäähdyttimien edut.
- Itsenäinen yksikkö, jossa on ilman tiivistys.
- Maksimaalinen luotettavuus ja suorituskyky, joka on todistettu tiukkojen sisäisten testien avulla.
- Mukautettavuus ja joustavuus jopa 80 % energiansäästöjä versioissa, joissa on ilmainen jäähdytysjärjestelmä.
Bertazzonin bumper-autot on suunniteltu toimimaan sopivalla teräspäällysteisellä radalla, joka on ympäröity suojapuskureilla.
Kaikissa autoissa on ympärillä ilmatäytteiset kumipuskuri, jotka on erityisesti suunniteltu vähentämään törmäyksiä ajoneuvojen ja suojan välillä.
Näissä ajoneuvoissa on kapasiteetti kahdelle matkustajalle, ja ne on varustettu kiinteillä turvavyöillä.
Ajoyksikkö koostuu Bertazzonin itse valmistamasta patentoidusta kytkinvapaasta tasavirtamoottorista, joka toimii vaihtelevalla jännitteellä 60-110 volttia. Alhaisen jännitteen moottori on myös saatavilla "Lattian virran keräys" -asennuksia varten.
Istuimien määrä: 2 matkustajaa
Moottori: DC sähkömoottori 60-110V (25-50V lattian keräys)
Ajovoima: 0,8 kW
Valaistus: 0,3 kW
Kolikkokapasiteetti: 15 N (3,3 lbs)
Renkaan paine: 1,8 bar
Kokonaispaino: 2,2 kN (480 lbs) tyhjänä
Ihanteellinen veden säästämiseen samalla, kun saavutetaan korkea tuottavuus. Kaikki toiminnot hallitaan PLC:llä, ja etäohjausmahdollisuus "Teollisuus 4.0". Käytetään jäähdytyksessä ja LVI:ssä.
Resurssien minimaalinen käyttö: Lyhyet kostutusjaksot vain tietyillä kausilla, tuulettimien nopeus säädettävissä.
Automaattinen toiminta: Taajuusmuuttaja ja anturi tuulettimien ja kostutusjaksojen säätämiseen.
Kompakti ja integroitava muotoilu: Yksinkertainen ja helposti integroitavissa olemassa oleviin järjestelmiin.
PU-sarjan kenttäasennettu teollisuuskylmätorni voi palvella erittäin suuria laitoksia: pääasiassa öljy- ja kaasuteollisuutta, kemianteollisuutta ja energiantuotantoa. Saatavilla kaikille teollisuusvesille ja eri materiaaleista projektivaatimusten mukaan: betoni, teräs, lasikuitu ja pultrusoitu.
Monipuolinen muotoilu: Kaikille teollisuusvesille: betonista, teräksestä tai lasikuidusta riippuen projektista.
Korkea tehokkuus: Kiitos haihdutusteknologian ja aksiaalisten Multiwing-ventilaattoreiden.
Edistynyt neuvonta: Henkilökohtaisen neuvonantajan arvo asiakkaan rinnalla laitoksen toiminnan tarpeellisuuden vuoksi.
Suorituskyky, resurssien säästö ja ympäristön kestävyys patentoidun plug&play-alijäähdyttimen ansiosta R744 (CO2) tai fluoripitoisten kylmäaineiden (HCFC, HFC, HFO) järjestelmissä.
Suurempi tehokkuus ekologisilla kylmäaineilla: Kiitos adiabattisen jäähdytyksen ja kylmäaineen alijäähdytyksen yhdistelmän.
Automaattinen toiminta: Invertterit ja anturit tuulettimien ja vaimennusjaksojen säätämiseksi.
Kompakti ja integroitava muotoilu: Yksinkertainen ja helppo integroida olemassa oleviin järjestelmiin.
Ihanteellinen veden säästämiseen säilyttäen korkean tehokkuuden. Kaikki toiminnot hallitaan PLC:llä, ja etäohjaus on mahdollista "Teollisuus 4.0" -tilassa. Sopii sekä teollisiin että ilmastointisovelluksiin.
Vähäinen resurssien käyttö: Lyhyet kostutusjaksot vain joissakin asemissa, säädettävä tuulettimen nopeus veden säästämiseksi.
Automaattinen toiminta: Älykäs tuulettimien ja vaimennusjaksojen säätö.
Kompakti ja integroitava muotoilu: Yksinkertainen ja helppo integroida olemassa oleviin järjestelmiin.
Rata-ajelu koostuu avoimesta paviljongista, jossa automaattisesti toimivat ajoneuvot (moni-istuttavat) kulkevat vastakkaista rataa pitkin.
Jokaisessa autossa on kapasiteetti 2 tai 4 matkustajalle. Nämä ajoneuvot on suunniteltu toimimaan monitasoisessa ajelussa. Ajoneuvo koostuu maalatusta teräsrunkoisesta rakenteesta.
Ajoyksikkö koostuu DC-vaihteistomoottorista, joka on kytketty takakardaanin pyöriin.
Jäähdytystorni, joka on suunniteltu kaikille teollisuudenaloille ja kaikille vesilaaduille: erittäin kompakti, itsenäinen, kevyt ja kestävä, korroosionkestävä lasikuiturakenne.
Kevyt ja korroosionkestävä rakenne: Kokonaan lasikuitua, suojakerroksella hartsia.
Helppo huolto: Täysi pääsy sisäosiin.
Sertifioitu suorituskyky: K12-malli sertifioituna, pääasiassa HVAC-sovelluksiin.
Kevyt ja korroosionkestävä haihdutustornia avoimella kierrolla: jalostusteollisuuden ja HVAC-alan toimijat voivat luottaa sen moniin versioihin sekä helppoon kuljetukseen ja asennukseen.
Helppo pääsy: Täysin irrotettavat seinät tarjoavat helpon ja täydellisen pääsyn sisäosiin.
Sertifioitu suorituskyky: K12-malli, jolla on sertifioitu suorituskyky, pääasiassa HVAC-alalle.
Rajoitettu melutaso: Asiakkaan toiveiden mukaan melua vähentävät ratkaisut.
Maapohjainen PU-sarjan teollinen jäähdytystorni voidaan käyttää erittäin suurissa tehtaissa: erityisesti öljy- ja kaasuteollisuudessa, kemianteollisuudessa ja energiantuotannossa. Saatavilla kaikentyyppisille teollisuusvesille. Eri materiaaleja toimitetaan projektin tarpeiden mukaan: betoni, teräs, lasikuitu ja pultrusoitu.
MCC-T suljetun kierron höyrytorni mahdollistaa teknisten nesteiden säilyttämisen muuttumattomana jopa suurissa tehtaissa. Muutamia käyttökohteita: öljy- ja kaasuteollisuus, elintarviketeollisuus, suuret paperitehtaat. Moduulien helppo kuljetus pitkiä matkoja alhaisemmilla kustannuksilla.
Jäähdytysnesteiden muuttumattomien ominaisuuksien säilyttäminen: Lämpövaihtimessa kiertää vesi tai glykoliseos.
Mahdollinen free cooling: Hyödynnetään vain ympäristön lämpötilaeroa.
Helppo pääsy: Täysin irrotettavat seinät helpottavat ja mahdollistavat täydellisen pääsyn sisäosiin.
Galleon Race -ajelu koostuu pyöreästä kehitysradasta, jossa on syvennyksiä ja kaksi "kissanselkä". Rata on tuettu teräksisestä hevosrakenteesta, joka on yhdistetty keskeiseen runkoon säteittäisillä pitkittäisillä ja vetotangoilla. Koko metallirakenne on kuumasinkitty. Kaksitoista autoa kulkee radalla, ja ne on yhdistetty keskeiseen roottoriin säteittäisillä varsilla (puhaltimet). Autojen lähestyvät jalkalaudat koostuvat alumiinista valmistetusta uralevystä. Kaikki sähköiset ja pneumattiset laitteet on asennettu keskeiseen runkoon, johon keskeinen roottori on kiinnitetty.
Ajo tapahtuu 1 itsejarruttavan A.C. vaihteiston avulla, joka on kiinnitetty keskeiseen roottoriin ja jota ohjataan taajuusmuuttajalla.
maksimimitat: Leveys m. 11,2 (36’9”) – Syvyys m. 12,3 (40’4”) - Korkeus m 3,2 (10’6”)
Maksimikapasiteetti: 24/36 matkustajaa (Aikuiset/Lapset)
Maksimimatkustajat/tunti: 480 matkustajaa/tunti (3 min. sykli)
Tehovaatimukset: 27 kW (2 kW Led-valaistus - 25 kW Voimavara)
PMM-sarja koostuu suurista teollisista jäähdytystorniista, joita käytetään sähkön tuotannossa, teräksen ja alumiinin käsittelyssä, yhteistuotannossa ja muilla suurilla tuotantopaikoilla. Varmista korkea tehokkuus ja suorituskyky, samalla kun asennus- ja kuljetuskustannukset pysyvät alhaisina.
Modulaarisuus ja kuljetuksen helppous: Tehtaalta esikootut komponentit kustannusten ja aikarajojen minimoimiseksi.
Asennusaikojen ja -kustannusten vähentäminen: Vaikka olemme suurten jäähdyttimien alalla teollisissa asennuksissa, PMM:t
Korkea tehokkuus: Kiitos haihdutusteknologian ja monilehtisten aksiaalituulettimien.